Ελλάδα

Κρούσμα κορονοϊού στο υπουργείο Εργασίας

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εργαζόμενος στο υπουργείο Εργασίας βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό, όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (22.09.2020).

Ο εργαζόμενος που βρέθηκε θετικός στο υπουργείο Εργασίας ανήκει σε ευπαθή ομάδα, σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ και δεν είχε επαφή με το κοινό.

Click4more Είμαστε ή όχι πριν το lockdown; Τα βήματα της κυβέρνησης και οι εισηγήσεις των ειδικών

Ο υπάλληλος εργαζόταν σε γραφείο μόνος του στον πρώτο όροφο του κτιρίου της οδού Σταδίου 29. Σύμφωνα με τις πληροφορίες δεν ερχόταν σε επαφή με το κοινό παρά το γεγονός πως στον ίδιο όροφο υπάρχουν υπηρεσίες πρωτοκόλλου και άλλες, ανέφερε η ΕΡΤ.

Αυτό ισχύει για το ένα μέρος του πρώτου ορόφου καθώς στον υπόλοιπο λειτουργούν άλλες υπηρεσίες όπως η διεύθυνση εργασιακών ωρών όπου δεν υπάρχει κυκλοφορία κοινού.

Από το απόγευμα της Δευτέρας, όταν εντοπίστηκε το κρούσμα στο υπουργείο Εργασίας, ακολουθούνται οι οδηγίες του ΕΟΔΥ και γίνονται απολυμάνσεις.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Της αφαίρεσαν τη μήτρα χωρίς να με ενημερώσουν» - Συγκλονίζει ο σύζυγος της 35χρονης από τη Λιβαδειά που πέθανε μετά τη γέννηση του παιδιού της
Ο σύζυγός της σημειώνει πως στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς κανείς δεν τον ενημέρωσε για τη σοβαρότητα της κατάστασης της συζύγου του
Η έγκυος από τη Λιβαδειά 28