Ελλάδα

Μετρό: Αυτή είναι η σήραγγα των 160 μέτρων που άνοιξε με λάθος μεθοδολογία – Τι απαντά η κατασκευάστρια εταιρεία

«Δεν υπάρχει καμία γεωμετρική παρέκκλιση από την εγκεκριμένη χάραξη» λέει η εταιρεία ενώ για την υπόθεση έχει διαταχθεί ΕΔΕ

Φωτογραφίες και βίντεο από τη σήραγγα των 160 μέτρων του Μετρό που φέρεται να ανοίχτηκε με λάθος μεθοδολογία παρουσιάζει από το εργοτάξιο της Κατεχάκη το newsit.gr.
 
Μετά τα όσα προηγήθηκαν αλλά και με τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, καθώς στην αρχή γίνονταν λόγο για λανθασμένη διάνοιξη σήραγγας, ο νέος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρίστος Δήμας και ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Ταχιάος επισκέφτηκαν το σημείο από όπου ξεκίνησε το έργο.

Όπως θα δείτε κι εσείς πρόκειται για μια μεγάλη σήραγγα η οποία ξεκινάει δίπλα από το Γενικό Νοσοκομείο της Αεροπορίας στην Κατεχάκη. Μεγάλα μηχανήματα βρίσκονται στο υπέδαφος και πραγματοποιούν συνεχώς εργασίες, ενώ μηχανικοί κι εργάτες βρίσκονται στις θέσεις τους.

Η σήραγγα ξεκινάει δίπλα από το ΓΝΑ στην Κατεχάκη
Η σήραγγα ξεκινάει δίπλα από το ΓΝΑ στην Κατεχάκη

Για την υπόθεση όπως ανέφερε ο κ. Ταχιάος έχει διαταχθεί ΕΔΕ, ενώ όλες οι πλευρές διαβεβαιώνουν ότι η συγκεκριμένη σήραγγα έπρεπε να κατασκευαστεί. 

«Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία» είπε ο κ. Ταχιάος μιλωντας στο ΣΚΑΪ σήμερα το πρωί.

Ο Χρίστος Δήμας και ο Νίκος Ταχιάος
Ο Χρίστος Δήμας και ο Νίκος Ταχιάος στο σημείο όπου άνοιξε η σήραγγα

Μάλιστα διαβεβαίωσε, τέλος, ότι δεν υπάρχει κίνδυνος καθίζησης στην Κατεχάκη λέγοντας ότι «οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της “Ελληνικό Μετρό” είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων».

Η απάντηση της κατασκευάστριας εταιρείας

Διευκρινίσεις για την κατασκευή της σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό και για τη διάνοιξη των 160 μέτρων  έδωσε και  η κατασκευάστρια κοινοπραξία ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM.

Συγκεκριμένα, επισημαίνεται ότι:

Δεν υπάρχει καμία γεωμετρική παρέκκλιση από την εγκεκριμένη χάραξη. Προφανώς και η σήραγγα κατασκευάζεται στην προβλεπόμενη από τη μελέτη θέση.

Σε ό,τι αφορά τις εργασίες εκσκαφής, επισημαίνεται ότι αυτές εκτελούνται εξαρχής κατά τη συνήθη πρακτική, με απόλυτη προσήλωση στην ασφάλεια και με γνώμονα την τεχνική αρτιότητα. Η μεθοδολογία κατασκευής είναι σύμφωνη με τις διεθνείς προδιαγραφές και στο πλαίσιο της εγκεκριμένης μελέτης.

Κατά τη συστηματική παρακολούθηση των επιφανειακών καθιζήσεων έχει διαπιστωθεί ότι αυτές είναι σε τιμές πολύ χαμηλότερες των επιτρεπόμενων ορίων.

Συνεχίζουμε την εκτέλεση του μεγαλύτερου δημόσιου έργου στην Ελλάδα, με αίσθημα περηφάνιας για την προσπάθεια των εργαζομένων μας και με γνώμονα την ασφάλεια και την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση του έργου.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Οι ειρωνείες του επιχειρηματία με τις απάτες για τον Σπύρο Μαρτίκα για μια χρυσή πλάκα: «Θα πει αυτή είναι δική μου»
Σε συνομιλία ο αρχηγός πιέζει το θύμα να βρει άμεσα και να του παραδώσει επιπλέον το χρηματικό ποσό των 50.000 σε μετρητά για την «δήθεν» επένδυση στο καζίνο με την προϋπόθεση να αφήσει το «κεφάλαιο» για ένα μήνα
Μερικά από τα κέρδη της εγκληματικής οργάνωσης
Επεισόδια με τραυματισμούς και ζημιές στο Πολυτεχνείο πριν ανοίξουν οι πύλες για το κοινό - Ξεκίνησαν οι τριήμεροι εορτασμοί
Πολίτες όλων των ηλικιών καθώς και οικογένειες με παιδιά, φτάνουν στον χώρο για να αφήσουν ένα λουλούδι στο μνημείο και να αποτίσουν φόρο τιμής στους αγωνιστές του 1973
Ο εορτασμός του Πολυτεχνείου
Από πλαγιομετωπική σύγκρουση το τροχαίο με τους 2 νεκρούς στην Παιανία - Η πόρτα του ενός αυτοκινήτου εκτοξεύτηκε μέτρα μακριά
Οι δύο ηλικιωμένοι απεγκλωβίστηκαν και ανασύρθηκαν από το κατεστραμμένο αυτοκίνητό τους χωρίς τις αισθήσεις τους, διακομίστηκαν στο νοσοκομείο όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός τους
Τροχαίο με δύο νεκρούς στη λεωφόρο Λαυρίου
Συγκίνηση και μαύρα μπαλόνια στα αποκαλυπτήρια του μνημείου για τα θύματα της πλημμύρας στη Μάνδρα
Τα αποκαλυπτήρια του μνημείου έκαναν ο δήμαρχος Μάνδρας – Ειδυλλίας, Αρμόδιος Δρίκος και ο πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θανόντων και Πληγέντων, Αναστάσιος Μπερέτας
Μνημείο για τα θύματα της πλημμύρας στη Μάνδρα
Σε Καβάλα και Θεσσαλονίκη συνέλαβαν τους 4 δράστες της δολοφονίας του Γιάννη Λάλα - Βρέθηκαν 5 όπλα
Οπτικό υλικό από την πορεία του αυτοκινήτου στο οποίο επέβαιναν οι δράστες φαίνεται ότι οδήγησε το ελληνικό FBI στα ίχνη τους ενώ αναζητείται ο ηθικός αυτουργός της εκτέλεσης του 42χρονου
Ο Γιάννης Λάλας 12