Ελλάδα

Νέα μέτρα για τον κορονοϊό: Μόνο με τεστ οι ανεμβολίαστοι στις εκκλησίες από Δευτέρα

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μόνο με αρνητικό τεστ για τον κορονοϊό θα μπαίνουν πλέον στις εκκλησίες οι ανεμβολίαστοι πολίτες. Το μέτρο θα μπει σε εφαρμογή από την Δευτέρα 22 Νοεμβρίου, με το νέο αυστηρότερο πλαίσιο εισόδου στους ναούς να έχει προκαλέσει αντιδράσεις όχι μόνο σε κάποιους πιστούς, αλλά και ιερείς. 

Από αυτή την εβδομάδα – όπως είπε και στο τελευταίο του διάγγελμα ο πρωθυπουργός – οι πιστοί θα μπορούν να εισέρχονται στις εκκλησίες μόνο με πιστοποιητικό εμβολιασμού κατά του κορονοϊού ή πιστοποιητικό νόσησης, ή με αρνητικό τεστ (μοριακό ή rapid). Προβλέπεται επίσης πρόστιμο 300 ευρώ για τους πιστούς και 1500 ευρώ για τον υπεύθυνο ή τον ιερέα της εκκλησίας αν τηρούνται τα μέτρα, ενώ πιστοποιητικά και τεστ θα πρέπει να ελέγχονται από τους εκπροσώπους των ναών.  

Να θυμίσουμε πως το εν λόγω μέτρο προβλεπόταν και στην εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου. Επίσης, στην εγκύκλιο αναφέρεται ότι όσοι μπαίνουν για εργασία στους ναούς όπως κληρικοί, ιεροψάλτες νεωκόροι και άλλοι, που δεν έχουν εμβολιαστεί, θα πρέπει να κάνουν δυο rapid test ή μοριακά τεστ την εβδομάδα.

Το πρωί της Δευτέρας αναμένεται να συνεδριάσει η Διαρκής Ιεράς Σύνοδος για να δώσει οδηγίες στους κατά τόπους ναούς. Πληροφορίες του ΣΚΑΪ θέλουν την αρχιεπισκοπή να συμφωνεί με το νέο αυστηρότερο πλαίσιο μέτρων κατά του κορονοϊού που έθεσε η Πολιτεία.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό
Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για τις φωτιές σε Θεσσαλονίκη, Βοιωτία, Εύβοια και Μαγνησία – Πάνω από 30 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο
Aπό 1 Ιανουαρίου έως και 23 Ιουνίου 2026, έχουν επιβληθεί συνολικά 466 διοικητικά πρόστιμα, συνολικού ύψους 516.298,56 ευρώ, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί 119 συλλήψεις για πρόκληση φωτιάς
Φωτιά στη Βοιωτία