Ελλάδα

Νέες απολύσεις στον ραδιοσταθμό «Στο Κόκκινο»

Συνεχίζονται οι απολύσεις δημοσιογράφων και τεχνικών στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο».
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τέσσερις ακόμη εργαζόμενοι του ραδιοσταθμού στο Κόκκινο απολύθηκαν σήμερα.

Πρόκειται για τους δημοσιογράφους Μελίνα Βελιμέζη, Ειρήνη Προμπονά, Γιάννη Ανδρουλιδάκη και τον τεχνικό Γ. Μπετσιμέα.

Οι τέσσερις ήταν στην απεργιακή επιτροπή για τις προηγούμενες τρεις απολύσεις συναδέλφων τους στις 18 Ιανουαρίου.

Οι εργαζόμενοι «Στο Κόκκινο» συγκάλεσαν γενική συνέλευση προκειμένου να αποφασίσουν τον τρόπο αντίδρασής τους.

Τις απολύσεις έκανε γνωστές ένας εκ των απολυμένων δημοσιογράφων με ανάρτηση στο Facebook.

Δείτε την ανάρτηση

https://www.facebook.com/evgenios.agrimakis/posts/2017849538427977

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Σήκωσα λεφτά από ΑΤΜ, ήθελα να φανεί σαν ληστεία για να μη με συνδέσουν με το έγκλημα» λέει ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη
Στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της 45χρονης, καθώς οι Αρχές φιλοδοξούν να χαρτογραφήσουν κάθε οικονομική κίνηση του 43χρονου πριν και αφού διέπραξε τη δολοφονία
Χωράφι
Έκανε μπάρμπεκιου στο Μαρκόπουλο την ώρα του συναγερμού για φωτιά! «Βροχή» συλλήψεων το Σάββατο - Οι «επικίνδυνες» περιοχές για την Κυριακή
Το τελευταίο 24ωρο εκδηλώθηκαν 32 αγροτοδασικές πυρκαγιές σε όλη τη χώρα, με την Πυροσβεστική να προλαβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις να ελέγξει την κατάσταση
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ 35