Ελλάδα

Νηπιαγωγεία 2017 – 2018: Έτσι θα λειτουργήσουν

Το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε ανακοίνωση για τη λειτουργία των νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2017-2018. Οι εγκύκλιοι για το πρόγραμμα και την οργάνωσή τους.

Την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017 ανοίγουν τα νηπιαγωγεία για τη σχολική χρονιά 2017 – 2018. Διαβάστε πώς θα λειτουργήσουν, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σχετικά με το πρόγραμμα, το ωράριο και όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Έναρξη σχολικού έτους 2017- 2018 για τα νηπιαγωγεία

Η έναρξη του σχολικού έτους 2017-2018, σε επίπεδο σχολικής μονάδας και πρώτης ημέρας έναρξης των μαθημάτων γίνεται στις 11 Σεπτεμβρίου 2017. Τότε πραγματοποιείται ο καθιερωμένος Αγιασμός και δίνονται οδηγίες για θέματα που αφορούν στην εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος και στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου.

Στην αρχή του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής. Αυτό ισχύει για ορισμένα νήπια που φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσαρμογή τους.

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα διαρκεί από τις 8.15 μέχρι τις 13.00. Επίσης, το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα που διαρκεί από τις 13.00 μέχρι τις 16:00. Στο πλαίσιο του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος υπάρχει δυνατότητα λειτουργίας τμήματος πρόωρης υποδοχής από 7:45 μέχρι 8:30.

Η προετοιμασία – αποχώρηση των μαθητών από το βασικό υποχρεωτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται από τις 12.45 έως τις 13.00. Στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα η αποχώρηση γίνεται στις 16.00.

Λειτουργία προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος

Σύμφωνα με την παρ. 7, του άρθρου 11Β του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α), σε όλα τα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα νηπιαγωγεία είναι δυνατόν να λειτουργήσει Ολοήμερο Πρόγραμμα με τις εξής προϋποθέσεις:

α) Στα 1/θέσια νηπιαγωγεία ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του ολοήμερου προγράμματος είναι 5 φοιτώντες μαθητές (νήπια/ προνήπια). Τα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία που έχουν κοινή σχολική περιφέρεια και κοινές εγγραφές λογίζονται ως ενιαία σχολική μονάδα και ανάλογα με τα τμήματα που λειτουργούν θα υπολογίζεται ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του ολοήμερου προγράμματος.

β) Στα 2/θέσια νηπιαγωγεία ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του ολοήμερου προγράμματος είναι 10 φοιτώντες μαθητές (νήπια- προνήπια).

γ) Στα 3/θέσια και άνω νηπιαγωγεία ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Ολοήμερου προγράμματος είναι 14 φοιτώντες μαθητές (νήπια/ προνήπια).

δ) Εντός του πρώτου πενθημέρου κάθε μήνα, με ευθύνη του Διευθυντή/ντριας- Προϊσταμένου/ης του νηπιαγωγείου, συντάσσεται και αποστέλλεται στην οικεία Διεύθυνση αναλυτική κατάσταση φοιτώντων μαθητών στο ολοήμερο πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής μαθητών, η οποία κοινοποιείται και στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο.

ε) Όταν ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών στο ολοήμερο πρόγραμμα είναι χαμηλότερος των όσων προβλέπονται παραπάνω τότε αναστέλλεται η λειτουργία του τμήματος με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από αιτιολογημένη πρόταση του οικείου Σχολικού Συμβούλου και του Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά την εγκύκλιο.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη στον Πειραιά 18χρονος που άρπαξε το κινητό επιβάτη στο Μετρό και τον χτύπησε με πέτρα στο κεφάλι για να ξεφύγει
Ο 18χρονος ταυτοποιήθηκε ως δράστης και σε άλλη ληστεία, αυτή τη φορά στον σταθμό Αγία Βαρβάρα του Μετρό, όπου έκλεψε από άλλον επιβάτη γυαλιά ηλίου
Μετρό
85χρονος επιβάτης κρουαζιερόπλοιου πέθανε λίγο πριν τον παραλάβει ασθενοφόρο που περίμενε στο λιμάνι του Κατακόλου
Το κρουαζιερόπλοιο είχε αναχωρήσει από τον Πειραιά με προορισμό την Κέρκυρα, ωστόσο η αδιαθεσία που ένιωσε ο 85χρονος επιβάτης ανάγκασε το πλήρωμα να κινηθεί προς το πλησιέστερο λιμάνι, αυτό του Κατακόλου
85χρονος τουρίστας πέθανε εν πλω σε κρουαζιερόπλοιο ανοιχτά του Κατακόλου