Ελλάδα

“Παρθενική” συνεδρίαση τησ ΚΟ της ΝΔ μετά την ήττα

Η πρώτη συνεδρίαση των βουλευτών της ΝΔ μετά τις εκλογές.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στις 11.30 συνεδριάζει η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ. Μοναδικός ομιλητής ο Κώστας Καρμανλής, ο οποίος -όπως διαρρέεται- θα αναφερθεί γιά πρώτη φορά στα αίτια της ήττας.

Ο υπό προθεσμία πρόεδρος της ΝΔ πάντως δέχεται “φίλια πυρά” τόσο γιά την “χλιαρή” τοποθέτησή του επί των προγραμματικών δηλώσεων στη Βουλή, όσο και γιά το ότι δεν δευτερολόγησε, παρά την αμφισβήτηση της πολιτικής του.

Στη διάρκεια της συνεδρίασης, οι 91 βουλευτές της ΝΔ θα εκλέξουν τον γενικό γραμματέα της ΚΟ, θέση για την οποία είναι μοναδικός υποψήφιος ο βουλευτής Α’ Πειραιά Γιάννης Τραγάκης.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ενισχύονται τα δρομολόγια του Τραμ για την εξυπηρέτηση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
Λόγω του Ράλλυ Ακρόπολις από τις 16:00 έως τις 19:00 θα εκτελούνται ειδικά δρομολόγια Τραμ χωρίς ενδιάμεσες στάσεις από τις στάσεις ΣΕΦ και Πικροδάφνη προς την προσωρινή στάση εξυπηρέτησης εντός του Ellinikon Sports Park
Τραμ