Ελλάδα

“Πέφτουν” οι υπογραφές για τα ηλεκτρονικά έγγραφα στο Δημόσιο

Η σύμβαση για το έργο ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων στο Δημόσιο, αναμένεται να υπογραφεί αύριο, στις 10.30 πμ, από τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Νίκο Παππά και τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλη Τσαμάζ, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την κοινοπραξία των εταιρειών που αποτελούν τον ανάδοχο του έργου.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, το Κεντρικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΣΗΔΕ), θα διασυνδέσει ηλεκτρονικά 21.000 φορείς του Δημοσίου, θα παράσχει 150.000 απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές σε δημόσιους λειτουργούς και θα εξοικονομεί 380 εκατ. ευρώ ετησίως για το Δημόσιο.

Η υπογραφή της σύμβασης θα πραγματοποιηθεί στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, παρουσία της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου, της υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Όλγας Γεροβασίλη, του γενικού γραμματέα Ψηφιακής Πολιτικής, Στέλιου Ράλλη και του γενικού γραμματέα Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Γρηγόρη Θεοδωράκη

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Σήκωσα λεφτά από ΑΤΜ, ήθελα να φανεί σαν ληστεία για να μη με συνδέσουν με το έγκλημα» λέει ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη
Στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της 45χρονης, καθώς οι Αρχές φιλοδοξούν να χαρτογραφήσουν κάθε οικονομική κίνηση του 43χρονου πριν και αφού διέπραξε τη δολοφονία
Χωράφι