Πέμπτη, 28 Μαρ.
24oC Αθήνα

Ρεκόρ POS στην Ελλάδα

Ρεκόρ POS στην Ελλάδα

Στην πρώτη θέση μεταξύ των χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης ως προς την αναλογία POS και πληθυσμού βρίσκεται η Ελλάδα σύμφωνα με έρευνα της Mastecard.

Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των χωρών της συγκεκριμένης περιοχής ως προς την αναλογία POS τερματικών και πληθυσμού, με 48.854 POS ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους.

Όπως δείχνει η έρευνα, 1 στις 3 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης επιτρέπει πλέον τις συναλλαγές με κάρτες λόγω της αυξημένης ζήτησης από τη μεριά των πελατών, την ώρα που το 18% εξ αυτών βλέπει την αποδοχή των καρτών για τις πληρωμές ως μία ευκαιρία για να συμβαδίσει η επιχείρησή του με τις σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις.

Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι οι ιδιοκτήτες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη χαρακτηρίζουν ωφέλιμη την αποδοχή καρτών ως μέσο συναλλαγής εντός του καταστήματος καθώς θεωρούν ότι απλοποιεί τις καθημερινές λειτουργίες (60%), βοηθά στην προσέλκυση νέων πελατών (46%) και παρέχει μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας (28%). Επιπροσθέτως, φαίνεται ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της περιοχής αναγνωρίζουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές ως φυσικό συμπλήρωμα των online επιχειρήσεων τους λόγω της ευκολίας (66%), της ασφάλειας (31%) και των δυνατοτήτων ανάπτυξης (30%). Η απλοποίηση των καθημερινών εργασιών είναι και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα το βασικότερο πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών συναλλαγών (64%). Ακολουθούν η ενίσχυση της ασφάλειας (42%) και η δυνατότητα διεύρυνσης των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων (22%).

Η έρευνα εξέτασε, επίσης, τον τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις διαχειρίζονται τα έξοδα στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη: οι πληρωμές μέσω τραπεζικών λογαριασμών συγκεντρώνουν το υψηλότερο ποσοστό – είτε πρόκειται για την εξόφληση προμηθευτών, την πληρωμή φόρων ή τη διαχείριση των λειτουργικών δαπανών (57,9%).

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, η περαιτέρω ανάπτυξη παρεμποδίζεται κατά κύριο λόγο από εξωτερικούς παράγοντες. Οι συνθήκες της αγοράς, δηλαδή η μειωμένη μέση αγοραστική δύναμη των πολιτών είναι η πιο συχνή αιτία που γίνεται αντιληπτή (19%), η οποία ακολουθείται από την υψηλή φορολογία (16.07%) και τη γραφειοκρατία (9.94%), τη στιγμή που το 4% αγωνίζεται να αποκτήσει πρόσβαση σε πρόσθετα κεφάλαια. Στην Ελλάδα οι τοπικές επιχειρήσεις δηλώνουν ότι δυσκολεύονται κυρίως λόγω της υψηλής φορολογίας (60%), των συνθηκών της αγοράς (59%), ενώ σχεδόν 2 στις 10 (19%) επισημαίνουν ως αιτίες που εμποδίζουν την ανάπτυξη τους δυσμενείς κανόνες εμπορίου και τον αθέμιτο ανταγωνισμό (18%).

 

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις