Ελλάδα

Ρεύμα: Από «πράσινες» πηγές η μισή ηλεκτρική ενέργεια τον Μάιο – Τα στοιχεία του ΑΔΜΗΕ

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Νέο ιστορικό υψηλό τον Μάιο 2023 κατέγραψαν οι ΑΠΕ συμμετέχοντας κατά 48% -σχεδόν κατά το ήμισυ- στην παραγωγή ρεύματος, σύμφωνα με τον ΑΔΜΗΕ.

Όπως αναφέρει ο ΑΔΜΗΕ, η παραγωγή ρεύματος από λιγνίτη ήταν μόλις 5%.

Συνολικά για 21 ώρες μέσα στον περασμένο μήνα, η Ελλάδα «έτρεχε» με ΑΠΕ σε ποσοστά που ξεπερνούσαν το 90%, και μάλιστα για δύο συνεχόμενες μέρες (6 και 7 Μαΐου) η πράσινη ηλεκτροπαραγωγή υπερκάλυψε (100%) τη συνολική ζήτηση για 7 ώρες.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Καιρός αύριο: Εξασθενούν οι άνεμοι, ανεβαίνει η θερμοκρασία
Στο Ιόνιο και την ανατολική νησιωτική χώρα η θερμοκρασία θα φτάσει τους 33 με 35 βαθμούς, στα ηπειρωτικά τους 35 με 36 και τοπικά στα δυτικά τους 37 βαθμούς και στις Κυκλάδες και την Κρήτη τους 30 με 32 βαθμούς Κελσίου
(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα – Γυναίκα πήδηξε από το μπαλκόνι για να σωθεί από τις φλόγες
Δυο άτομα υπέστησαν εισπνευστικό έγκαυμα και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο - Ηλικιωμένος κατάφερε να βγει μόνος του από την γκαραζόπορτα - Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο σημείο
Φωτιά στην Καλλιθέα
6