Ελλάδα

Συνεχίζεται η κατάληψη στον γερανό του εργοταξίου του Μετρό στην Αλεξάνδρας, βίντεο

Στις 12 το μεσημέρι έχει προγραμματιστεί πορεία με αφετηρία το Σύνταγμα
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πάνω στον γερανό του εργοταξίου του Μετρό, στη συμβολή της Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη, θα παραμείνουν όλη τη νύχτα οι διαδηλωτές που προχώρησαν στην κατάληψη από χθες (15.05.2026) το πρωί.

Η κατάληψη του γερανού του εργοταξίου του Μετρό στην Αλεξάνδρας γίνεται σε ένδειξη αλληλεγγύης προς την κοινότητα των Προσφυγικών της περιοχής.

Στις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου (16.05.2026) έχει προγραμματιστεί πορεία για την υπόθεση των Προσφυγικών με αφετηρία το Σύνταγμα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Διπλή δολοφονία στο Αίγιο: «Κάποιος μου έδωσε κάτι να πιω για να μην ξυπνήσω», υποστήριξε στην απολογία του ο 65χρονος Ιταλός
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, την ώρα του φονικού κοιμόταν σε διαφορετικό δωμάτιο του σπιτιού και δεν αντιλήφθηκε το παραμικρό, παρά μόνο όταν ξύπνησε και βρήκε νεκρούς τη σύντροφό του και τον γιο της
Δολοφονία στο Αίγιο
Τρεις συλλήψεις μελών εγκληματικής ομάδας που έκλεβαν κλιματιστικά από σχολεία και καταστήματα σε Γλυφάδα και Ηλιούπολη
Οι κατηγορούμενοι προσέγγιζαν με 3 επιχειρησιακά οχήματα τα καταστήματα και τα σχολικά συγκροτήματα από όπου αφαιρούσαν τις εξωτερικές μονάδες κλιματισμού
Περιπολικό