Ελλάδα

Τέμπη: «Ξύπνησε» από την καταστολή η 25χρονη που νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δείχνει να κερδίζει έστω και βήμα, βήμα την μεγάλη μάχη, η 25χρονη κοπέλα που τραυματίστηκε σοβαρά στην τραγωδία στα Τέμπη και νοσηλεύεται στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης, καθώς οι γιατροί την «ξύπνησαν» σήμερα (20.3.2023) από την καταστολή.

Η 25χρονη τραυματίας, που οποία βρισκόταν στο επιβατικό τρένο που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, «ξύπνησε» από την καταστολή στην ΜΕΘ του νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης και η επικοινωνία της με το περιβάλλον δείχνει να έχει αποκατασταθεί, όπως ανέφερε το grtimes.gr.

Παράλληλα, η κατάσταση της υγείας της παρουσιάζει σταθερή βελτίωση, ενώ κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας αναπνέει μόνη της, δίχως μηχανική υποστήριξη. Η 25χρονη, πάντως, παραμένει ακόμα Α’ ΜΕΘ του Γ.Ν. Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Σήκωσα λεφτά από ΑΤΜ, ήθελα να φανεί σαν ληστεία για να μη με συνδέσουν με το έγκλημα» λέει ο 43χρονος δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη
Στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της 45χρονης, καθώς οι Αρχές φιλοδοξούν να χαρτογραφήσουν κάθε οικονομική κίνηση του 43χρονου πριν και αφού διέπραξε τη δολοφονία
Χωράφι
Έκανε μπάρμπεκιου στο Μαρκόπουλο την ώρα του συναγερμού για φωτιά! «Βροχή» συλλήψεων το Σάββατο - Οι «επικίνδυνες» περιοχές για την Κυριακή
Το τελευταίο 24ωρο εκδηλώθηκαν 32 αγροτοδασικές πυρκαγιές σε όλη τη χώρα, με την Πυροσβεστική να προλαβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις να ελέγξει την κατάσταση
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ 36