Ελλάδα

Τηλεφωνήματα για βόμβα στο Μετρό του Αιγάλεω

Δυο τηλεφωνήματα για βόμβα έγιναν το πρωί στον σταθμό του Μετρό του Αιγάλεω.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σύμφωνα με πληροφορίες το πρώτο τηλεφώνημα για βόμβα στο Μετρό του Αιγάλεω έγινε στις 08.30 στην Ζούγκλα. Το δεύτερο τηλεφώνημα έγινε στις 08.40 στην εφημερίδα Ναυτεμπορική. Ο άγνωστος είπε ότι δεν πρόκειται για φάρσα και είπε ότι η βόμβα θα εκραγεί στις 10.20.

Επί τόπου σπεύδουν δυνάμεις των ΤΕΕΜ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Θεσσαλονίκη: Προθεσμία για να απολογηθεί πήρε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της
«Η 29χρονη είναι θύμα ενδοοικογενειακής βίας, αντέδρασε έτσι, στην προσπάθεια της να επιβιώσει, στο παρελθόν, υπήρξε συμβάν που προσπάθησε να την πνίξει» δήλωσε η δικηγόρος της 29χρονης
Φωτογραφία αρχείου Eurokinissi
Δύο πολυτελή εστιατόρια της παραλιακής και μία «ιερή» ΜΚΟ στο κύκλωμα με τις ρευματοκλοπές των 9 εκατ. ευρώ
Μέχρι στιγμής έχουν εξιχνιαστεί 103 περιπτώσεις ρευματοκλοπών, με τη συνολική οικονομική ζημία να ανέρχεται σε 9.163.354 ευρώ, ενώ το παράνομο περιουσιακό όφελος που αποκόμισε η οργάνωση εκτιμάται ότι υπερβαίνει τις 371.000 ευρώ
Μετρητής ρεύματος 24