Ελλάδα

Χωρίς Μετρό ως τις 16.00 – Η 24ωρη έγινε στάση εργασίας για τους «Αγανακτισμένους»

Αντί για την 24ωρη απεργία που είχαν αποφασίσει εξ αρχής, τελικά οι εργαζόμενοι στο Μετρό θα απέχουν από τα καθήκοντά τους μέχρι τις 16:00 το απόγευμα.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η αλλαγή έγινε για χάρη των «αγανακτισμένων» που θα συγκεντρωθούν στο Σύνταγμα ή όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή τους για «να εξυπηρετηθεί και να διευκολυνθεί η ειρηνική συγκέντρωση της σύγχρονης “Εκκλησίας του Δήμου”».

Οι εργαζόμενοι στο Μετρό τονίζουν ότι τα νέα μέτρα που έρχονται κατ΄ επιταγή της τρόικας «δεν μπορούν να μας αφήνουν αδιάφορους και για το λόγο αυτό ενώνουμε τις φωνές μας με όλους τους αγανακτισμένους συμπολίτες μας».

Διαβάστε επίσης:

“Βούλιαξε” από Αγανακτησμένους το Κένρο της Αθήνας

Πλήθος Αγανακτισμένων στο Λευκό Πύργο

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Δολοφονία Αλέξανδρου Δασκαλάκη: Προφυλακίστηκε και ο 57χρονος κτηνοτρόφος
Βρισκόταν σε κατ’ οίκον περιορισμό μέχρι την έκδοση της απόφασης του Δικαστικού Συμβουλίου Ηρακλείου, το οποίο κλήθηκε να αποφασίσει για την ποινική του μεταχείριση μετά από διαφωνία μεταξύ ανακρίτριας και εισαγγελέα
Δολοφονία Αλέξανδρου Δασκαλάκη: Προφυλακίστηκε και ο 57χρονος κτηνοτρόφος
Μπόρες και υψηλές θερμοκρασίες όλη την εβδομάδα - Το ευεργετικό μελτέμι και η συμβολή του στις ελληνικές θάλασσες
Το μελτέμι συμβάλλει στο να διατηρούνται πιο χαμηλές οι θερμοκρασίες στη θάλασσα, ιδιαίτερα στο Αιγαίο και στις Κυκλάδες, ενώ ευνοεί τα ψυχρότερα και πιο θρεπτικά νερά
Μπόρα