Κόσμος

Iνδία: Ξεκίνησε η κυκλοφορία των τρένων από το σημείο της πολύνεκρης τραγωδίας – 275 νεκροί ο τελικός απολογισμός

Από το σημείο της μεγαλύτερης σιδηροδρομικής τραγωδίας που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην Ινδία άρχισαν να περνούν και πάλι τα εμπορικά και επιβατικά τρένα, ενώ ο απολογισμός του δυστυχήματος αναθεωρήθηκε προς τα κάτω.

Οι ινδικές αρχές είχαν κάνει λόγο αρχικά για 288 νεκρούς, όμως η κυβέρνηση του κρατιδίου Οντίσα αναθεώρησε τον απολογισμό σε 275 νεκρούς, καθώς κάποια πτώματα είχαν καταμετρηθεί από λάθος δύο φορές.

Από τους 1.175 τραυματίες οι 382 εξακολουθούν να νοσηλεύονται, επεσήμαναν χθες Κυριακή οι αρχές. Ωστόσο εξακολουθεί να υπάρχει φόβος ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των νεκρών καθώς τα νοσοκομεία είναι γεμάτα τραυματίες, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Χθες ο Ινδός υπουργός Σιδηροδρόμων Ασουίνι Βαϊσνάου δήλωσε ότι εντοπίστηκαν τα αίτια και οι υπεύθυνοι για τη σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε την Παρασκευή στο ανατολικό τμήμα της χώρας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η αλλαγή που έγινε κατά την ηλεκτρονική σύμπλεξη ευθύνεται για το δυστύχημα», μια αναφορά στο περίπλοκο σύστημα σηματοδότησης με το οποίο γίνεται η διαχείριση των γραμμών του σιδηροδρόμου προκειμένου να αποφεύγονται τέτοιου είδους συγκρούσεις.

Ο υπουργός παρακολούθησε χθες το βράδυ, με τα χέρια του σε σχήμα προσευχής, το πέρασμα ενός πρώτου τρένου φορτωμένου με κάρβουνα από το σημείο τoυ δυστυχήματος.

Προς το παρόν επικρατεί σύγχυση για τα αίτια της τραγωδίας, αλλά η εφημερίδα Times οf India, επικαλούμενη την προκαταρκτική έκθεση, αναφέρει σήμερα ότι «ανθρώπινο λάθος» ενδέχεται να προκάλεσε τη σύγκρουση των τριών τρένων, μία από τις χειρότερες σιδηροδρομικές τραγωδίες στην ιστορία της Ινδίας.

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, εξηγεί η εφημερίδα.

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός τρένου εξπρές που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές, προσθέτουν οι Times.

Στο παρελθόν η Ινδία βίωσε πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε μια γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Δέκα λεπτά απόλυτου τρόμου σκόρπισαν πατέρας και γιος στο Σίδνεϊ - Στους 16 ο αριθμός των νεκρών μετά το αιματοκύλισμα
Αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι η παραλία ήταν γεμάτη με κόσμο, όταν άρχισαν να τρέχουν πανικόβλητοι, ενώ η αστυνομία τόνισε ότι περίπου 1.000 άτομα παρευρίσκονταν στην εκδήλωση του Χάνουκα
Μια γυναίκα ανάβει ένα κερί για να το τοποθετήσει σε μια σύνθεση σε σχήμα Αστέρα του Δαυίδ κατά τη διάρκεια αγρυπνίας κοντά στην παραλία, που πραγματοποιήθηκε μετά από ένα θανατηφόρο πυροβολισμό στην παραλία Bondi του Σίδνεϊ κατά τη διάρκεια των εορτασμών του Χανουκά, στο Τελ Αβίβ
10
Γερμανία: Οι αρχές συνέλαβαν πέντε άνδρες που είναι ύποπτοι για σχεδιασμό επίθεσης σε χριστουγεννιάτικη αγορά
Τρεις Μαροκινοί, ένας Αιγύπτιος και ένας Σύριος σκόπευαν να ρίξουν ένα όχημα σε πολυσύχναστη αγορά στην περιοχή Dingolfing-Landau με σκοπό να σκοτώσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους
Γερμανοί αστυνομικοί