Πέμπτη, 25 Απρ.

Η ανακάλυψη που θα μπορούσε να αποδείξει ότι υπάρχουν εξωγήινοι

Μια ανακάλυψη σχετικά με την προέλευση των ωκεανών της Γης κάνει ολοένα και πιο πιθανή την ύπαρξη ζωής πέρα από το ηλιακό σύστημα.

Οι επιστήμονες τώρα γνωρίζουν ότι η υδάτινη επιφάνεια υπήρχε στη Γη πριν τη δημιουργία του φεγγαριού. Παλιά θεωρούνταν ότι το περισσότερο, αν όχι όλο, το υδάτινο στοιχείο μεταφέρθηκε στη Γη σε μεταγενέστερους βομβαρδισμούς αστεροειδών και κομητών.

Το γεγονός ότι το υγρό στοιχείο μπορεί να επιζήσει των καταστροφικών επιπτώσεων σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι άφθονο σε κόσμους με άλλα αστρικά συστήματα.

Και η παρουσία υγρών επιφανειών με τη μορφή λιμνών και ωκεανών αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες εύρεσης ζωής σύμφωνα με τις εκτιμήσεις επιστημόνων.

Όπου υπάρχει νερό, ίσως υπάρχουν κι… εξωγήινοι

Ο επικεφαλής ερευνητής Dr Richard Greenwood από το Open University δήλωσε ότι επειδή το νερό είναι τόσο σημαντικό συστατικό για τη ζωή το θεωρούμε πολύτιμο. “Η έρευνά μας δείχνει ότι το νερό είναι επίσης εξαιρετικά ανθεκτικό και μπορεί να επιβιώσει από ένα καταστροφικό γεγονός όπως η σύγκρουση δύο πλανητών”.

“Οι εξωπλανήτες με νερό στις επιφάνειές τους μπορεί να είναι πιο συνηθισμένοι από ό,τι πιστεύαμε. Και όπου υπάρχει νερό, θα μπορούσε να υπάρξει και ζωή”.

Πηγή: Metro