Κόσμος

“Αρνάκι” στη Μέρκελ ο Ερντογάν: Θέλουμε επίλυση προβλημάτων με διάλογο και στη βάση του Διεθνούς Δικαίου

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το πολυαναμενόμενο τηλεφώνημα Ερντογάν – Μέρκελ έγινε πριν από λίγο, με φόντο την ένταση που προκαλεί η Τουρκία στην Ανατολική Μεσόγειο με την παράνομη Navtex και τον περίπλου του Oruc Reis.

Όπως μεταδίδουν τουρκικά μέσα ενημέρωσης, κατά την επικοινωνία του κ. Ερντογάν με την κ. Μέρκελ συζητήθηκαν περιφερειακά ζητήματα, ιδίως οι εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο και “οι δύο ηγέτες δήλωσαν ότι υποστηρίζουν την επίλυση των προβλημάτων στην Ανατολική Μεσόγειο βάσει του διεθνούς δικαίου και του διαλόγου”.

Δείτε την σχετική ανακοίνωση της Τουρκικής Προεδρίας:

erdogan merkel

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Πάνω από 200 συλλήψεις στην Άγκυρα πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
Η σύνοδος κορυφής του ΝΑΤΟ έχει προγραμματιστεί για τις 7 και 8 Ιουλίου στην τουρκική πρωτεύουσα και σε αυτή θα συμμετάσχουν οι ηγέτες των 32 χωρών μελών, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ
αστυνομία
Στη μολυσμένη θάλασσα η λύτρωση από τη ζέστη στη Γάζα - Οι εκτοπισμένοι δροσίζονται και πλένουν τα ρούχα τους, «φούρνος» οι σκηνές
Έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια πολέμου μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς, σχεδόν ολόκληρος ο πληθυσμός της Γάζας έχει εκτοπιστεί - Χιλιάδες οικογένειες ζουν πλέον σε πρόχειρους καταυλισμούς, σκηνές ή κατεστραμμένα κτίρια
Κόσμος κάνει μπάνιο στη Γάζα