Κόσμος

Γερμανία: Πιθανή η κατάργηση των τεστ κορονοϊού για όσους επιστρέφουν από το εξωτερικό

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι αρχές της Γερμανίας θέλουν να καταργήσουν τα υποχρεωτικά, δωρεάν τεστ κορονοϊού για τους κατοίκους της χώρας που επιστρέφουν από διακοπές στο εξωτερικό, καθώς αυτό έχει επιβαρύνει πολύ τα εργαστήρια, όμως πρόκειται να εντείνουν την παρακολούθησή τους ώστε να διασφαλίσουν ότι τηρούν τους κανόνες καραντίνας.

Στις αρχές Αυγούστου άρχισαν να γίνονται δωρεάν τεστ covid-19 σε όσους Γερμανούς επιστρέφουν από διακοπές, αφού ο ημερήσιος αριθμός κρουσμάτων στη χώρα ξεπέρασε τους 1.000 για πρώτη φορά από τον Μάιο και τα στοιχεία έδειξαν ότι περισσότερο από το 40% των Γερμανών είχαν μολυνθεί στο εξωτερικό.

Ωστόσο κάποιοι υγειονομικοί αξιωματούχοι έχουν επικρίνει την πολιτική αυτή ως αναποτελεσματική, καθώς μερικοί από αυτούς που υποβλήθηκαν σε τεστ και βρέθηκαν αρνητικοί στον ιό SARS-CoV-2, εμφάνισαν θετικό αποτέλεσμα αρκετές ημέρες αργότερα.

Σε ισχύ θα παραμείνει η υποχρέωση όσων επιστρέφουν από περιοχές τις οποίες οι γερμανικές αρχές θεωρούν επικίνδυνες λόγω της εξάπλωσης της covid-19 να μένουν σε καραντίνα επί 14 ημέρες. Η καραντίνα θα αίρεται το νωρίτερο πέντε ημέρες μετά την άφιξή τους και εφόσον εμφανίσουν αρνητικό τεστ.

Επίσης οι ταξιδιώτες αυτοί θα εξακολουθήσουν να είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλονται σε τεστ για κορονοϊό.

Ο Γερμανός υπουργός Υγείας Γενς Σπαν διευκρίνισε όμως ότι, εφόσον αρθεί η υποχρέωση να υποβάλλονται όλοι οι ταξιδιώτες σε διαγνωστικά τεστ, οι τοπικές αρχές θα πρέπει να εντείνουν την παρακολούθησή τους ώστε να διασφαλίσουν ότι τηρούν τους κανόνες καραντίνας.

«Δεν πρόκειται για έκκληση, αλλά για κυβερνητική εντολή», εξήγησε ο Σπαν. «Σε μια περίοδο που ο αριθμός των νέων κρουσμάτων στη Γερμανία είναι χαμηλός είναι σημαντικό να εμποδίσουμε την εξάπλωση του ιού στη χώρα μέσω των ταξιδιωτών που επιστρέφουν», πρόσθεσε.

Πολλές λεπτομέρειες μένει να οριστικοποιηθούν, όπως για παράδειγμα αν θα παραμείνουν δωρεάν τα τεστ στα οποία υποβάλλονται όσοι επιστρέφουν από περιοχές υψηλού κινδύνου.

Το ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ (RKI) ανακοίνωσε ότι το 42% των νέων κρουσμάτων ενδέχεται να έχουν μολυνθεί στο εξωτερικό. Σήμερα ανακοίνωσε λιγότερες από 1.600 νέες μολύνσεις, ανεβάζοντας τον αριθμό των συνολικών κρουσμάτων covid-19 στη Γερμανία σε 236.429, ενώ οι νεκροί ανέρχονται σε 9.280.

Εξάλλου το υπουργείο Εξωτερικών της χώρας αναμένεται να παρατείνει την προειδοποίησή του για αποφυγή των ταξιδιών σε χώρες εκτός Ευρώπης έως τις 14 Σεπτεμβρίου, επεσήμανε κυβερνητική πηγή.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Αλγερινός επιτέθηκε με σφυρί στον γείτονά του στην Ισπανία και συνελήφθη - Του άνοιξε το κεφάλι και τον άφησε αιμόφυρτο στον δρόμο
Ο άνδρας διαπληκτίστηκε με το θύμα και ένα φίλο του θύματος - Τραυμάτιζε με μπουκάλι τον φίλο, ο οποίος νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση
Ισπανία
Politico: Ο Αμερικανός υπουργός ενέργειας υποβαθμίζει τον θανατηφόρο καύσωνα στην Ευρώπη – «Περισσότεροι πεθαίνουν τον χειμώνα»
Ο Κρις Ράιτ προχώρησε σε αυτές τις δηλώσεις, ενώ η ΕΕ προειδοποιεί τους πολίτες για επικίνδυνες θερμοκρασίες που έχουν φτάσει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα
Ο υπουργός Ενέργειας των ΗΠΑ, Κρις Ράιτ
Νεκρό 6χρονο αγόρι σε λίμνη στη Γερμανία λόγω του ακραίου καύσωνα - Καταγραφή νέου ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας με 41,5 βαθμούς
Ιστορικό ρεκόρ σημειώθηκε και στην Αυστρία, όπου το θερμόμετρο έδειξε 38,7 βαθμούς Κελσίου στα σύνορα με την Σλοβακία, ενώ και η Ελβετία έκανε νέο ρεκόρ στους 39 βαθμούς στην Βασιλεία
Γερμανία