Κόσμος

Ιράν: Φωτιά σε κέντρο αποκατάστασης από τα ναρκωτικά – Τουλάχιστον 32 νεκροί

Φωτιά ξέσπασε σε κέντρο απεξάρτησης από ναρκωτικά στo Ιράν, με τουλάχιστον 32 ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους.

Το κέντρο αποκατάστασης βρίσκεται στην πόλη Λανγκαρούντ στην επαρχία Γκιλάν του βόρειου Ιράν. Οι δικαστικές αρχές ερευνούν τα αίτια της πυρκαγιάς, όπως μετέδωσε το ημιεπίσημο πρακτορείο ειδήσεων της χώρας Mehr.

Το πρακτορείο ειδήσεων των δικαστικών αρχών Mizan μετέδωσε ότι ανακρίνονται οι διευθυντές και οι αξιωματούχοι του κέντρου.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του κέντρου, αυτό μπορεί να φιλοξενήσει έως και 40 άτομα.

Σύμφωνα με το Γραφείο των Ηνωμένων Εθνών για τον Έλεγχο των Ναρκωτικών και την Πρόληψη του Εγκλήματος (UNODC), το Ιράν έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά εθισμού σε ναρκωτικές ουσίες παγκοσμίως.

Η χώρα βρίσκεται στον βασικό κόμβο διακίνησης παπαρούνας– από την οποία παρασκευάζονται το όπιο και η ηρωίνη–από το Αφγανιστάν προς τη Δυτική Ευρώπη.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Μπριζίτ Μπαρντό: Η στροφή προς τον ακτιβισμό, η αποστασιοποίηση από τον φεμινισμό και η Μαρίν Λε Πεν ως «σύγχρονη Ιωάννα της Λωραίνης»
Η Μπαρντό προκάλεσε αντιδράσεις λόγω των ακροδεξιών πολιτικών της απόψεων, των σχολίων της για το Ισλάμ και τη μετανάστευση, για την υποκίνηση φυλετικού μίσους αλλά και το ότι αντιτάχθηκε στο κίνημα MeToo
Μπριζίτ Μπαρντό
Το Σεντ Τροπέ αποχαιρετά τη Μπριζίτ Μπαρντό: Βοήθησε να λάμψει η πόλη μας
Το 1956, η μυρωδιά του σκανδάλου γύρω από την ταινία «Και ο Θεός Έπλασε τη Γυναίκα» του Ροζέ Βαντίμ, τότε συζύγου της Μπριζίτ Μπαρντό, τοποθέτησε την ηθοποιό και το ψαροχώρι στις πρώτες σελίδες των εφημερίδων
Το σπίτι της στο Σέντ Τροπέ
Εμάνουελ Μακρόν για Μπριζίτ Μπαρντό: «Το σύμβολο της Γαλλίας που ενσάρκωσε μια ζωή ελευθερίας»
«Ήταν ένα απόλυτο αστέρι του γαλλικού και διεθνούς κινηματογράφου, μια μορφή γυναικείας φύσης στη φαντασία του έθνους, μια ελεύθερη και αφοσιωμένη φωνή», έγραψε επίσης ο Γάλλος πρόεδρος
Ο Εμάνουελ Μακρόν