Κόσμος

Κορονοϊός: Σχεδόν 1/4 Ρώσους απέκτησε ανοσία

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το 20-25% των Ρώσων έχουν σήμερα κατά μέσο όρο αντισώματα του κορονοϊού, δήλωσε σήμερα η επικεφαλής της ρυθμιστικής αρχής προστασίας της υγείας του καταναλωτή (Rospotrebnadzor) Άννα Ποπόβα, επισημαίνοντας παράλληλα ότι πρέπει να εμβολιασθούν όλοι όσοι μέχρι σήμερα δεν έχουν ακόμη νοσήσει.

«Σήμερα περίπου το 20-25% κατά μέσον όρο έχουν αντισώματα του κορονοϊού. Αλλά πρέπει να εμβολιασθούν όλοι όσοι ακόμη δεν έχουν νοσήσει», δήλωσε η Ποπόβα, εκφράζοντας την ελπίδα για το ότι 2021 ο κόσμος θα μπορεί να μην φοράει ιατρικές μάσκες στους δημόσιους χώρους

«Ελπίδα, υπάρχει αναμφίβολα. Και η ελπίδα αυτή βασίζεται πρώτον στο ότι έχουμε ήδη δείξει ότι μάθαμε να ζούμε με αυτόν τον ιό και δεύτερον επειδή εμβολιαζόμαστε», δήλωσε η Ποπόβα σε συνέντευξη της στο κρατικό Πρώτο κάναλι, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Ιράν: Χτυπήσαμε στρατιωτικούς στόχους των ΗΠΑ σε αντίποινα για τις δικές τους επιθέσεις
Το βράδυ της Παρασκευής είχε γίνει αμερικανική επίθεση σε αποθήκες πυραύλων της Τεχεράνης ως απάντηση ιρανικού πλήγματος σε εμπορικό πλοίο με σημαία Σιγκαπούρης στα Στενά του Ορμούζ
Πύραυλος που εκτόξευσαν οι Ιρανοί «Φρουροί της Επανάστασης» εναντίον βάσης των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή