Κόσμος

Ξανά στα τηλέφωνα Άνγκελα Μέρκελ και Βλαντιμίρ Πούτιν για την κατάσταση στα πολωνο-λευκορωσικά σύνορα

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ επικοινώνησε εκ νέου με τον πρόεδρο της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλαντίμιρ Πούτιν και, σε συνέχεια της χθεσινής τηλεφωνικής συνομιλίας τους, αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με την κατάσταση εκατέρωθεν των πολωνο-λευκορωσικών συνόρων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της καγκελαρίας, η καγκελάριος τόνισε ότι το καθεστώς της Λευκορωσίας «εργαλειοποιεί ανυπεράσπιστους ανθρώπους σε έναν υβριδικό πόλεμο εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης», ενώ αναφέρθηκε και στην κατάσταση ασφαλείας στην ανατολική Ουκρανία και στην ευρύτερη περιοχή και ζήτησε από τον Ρώσο πρόεδρο να προωθήσει την εφαρμογή των Συμφωνιών του Μινσκ, προκειμένου να διευθετηθεί ειρηνικά η διένεξη.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Παιδιά πεθαίνουν στη Γαλλία επειδή δεν ξέρουν κολύμπι, 43 νεκροί – Ρεκόρ ζέστης στην Ισπανία και συναγερμός σε Δανία και Σουηδία
Σε κόκκινο συναγερμό αύριο (25.06.2026) το 75% της Γαλλίας λόγω του καύσωνα - Απόγνωση σε Ισπανία, Ιταλία - Σπάνε ρεκόρ οι θερμοκρασίες
«Βράζει» η Γαλλία από τον καύσωνα