Κόσμος

Μελάνια Τραμπ: «Είμαστε σπίτι μας, είμαστε καλά»

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το tweet του Ντόναλντ Τραμπ ότι τόσο ο ίδιος όσο και η Μελάνια Τραμπ είναι θετικοί στον κορονοϊό ακολούθησε ένα tweet από την ίδια την Μελάνια που λέει ότι είναι καλά και οι δυο τους. 

«Όπως και πολλοί αμερικανοί φέτος έτσι και ο Πρόεδρος κι εγώ είμαστε σε καραντίνα στο σπίτι μετά την διάγνωσή μας με κορονοϊό. Αισθανόμαστε καλά και ακύρωσα όλες τις προγραμματισμένες υποχρεώσεις μου. Να είστε σίγουροι ότι θα είστε ασφαλείς και θα το ξεπεράσουμε όλοι μαζί», έγραψε η Μελάνια Τραμπ.

Δείτε την ανάρτηση 

 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Λέκκας για διπλό σεισμό στη Βενεζουέλα: «Η ενέργεια που απελευθερώθηκε ήταν ίση με 2 εκατομμύρια τόνους δυναμίτιδας ή 180 ατομικές βόμβες Χιροσίμα»
«Οι δύο αυτοί τεράστιοι σεισμοί συμπλήρωσαν ο ένας τον άλλον, ως προς την καταστροφή των κτιρίων» είπε ακόμη ο καθηγητής
Βενεζουέλα, καταστροφές μετά τους σεισμούς 8
Καύσωνας σοκ στην Ευρώπη: Βρετανοί για ώρες στην ουρά για ένα κλιματιστικό – Αδιανόητες θερμοκρασίες και νεκροί σε Γαλλία, Ισπανία
Στη Γαλλία, η νύχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη ήταν η πιο ζεστή που έχει καταγραφεί ποτέ, με 3.500 σχολεία να παραμένουν κλειστά - Η Βρετανία κατέρριψε το ρεκόρ ζέστης για τον Ιούνιο με 35,7 βαθμούς Κελσίου, ενώ η Αυστρία και η Δανία βρίσκονται σε συναγερμό για καύσωνα - Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο
Βρετανία καύσωνας