Κόσμος

Μπόρις Τζόνσον: Το πρώτο του μήνυμα μέσω βίντεο μετά το εξιτήριο από το νοσοκομείο!

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ένα τεράστιο ευχαριστώ ήταν η πρώτη ανάρτηση του Μπόρις Τζόνσον μετά το εξιτήριό του από το νοσοκομείο.

Σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του στο Twitter ανέφερε πως «είναι δύσκολο να βρω τις λέξεις για να εκφράσω ότι χρωστάω στο προσωπικό του εθνικού συστήματος υγείας, που μου έσωσε τη ζωή».

“Ευχαριστώ” και από την μνηστή του

Και η Κάρι Σίμοντς, η έγκυος μνηστή του Μπόρις Τζόνσον ευχαρίστησε το ιατρικό προσωπικό, το οποίο βοήθησε τον Βρετανό πρωθυπουργό να ξεπεράσει την περιπέτεια του, προσθέτοντας ότι υπήρξαν «πολύ μαύρες στιγμές» την προηγούμενη εβδομάδα.

«Δεν υπάρχουν λόγια για να ευχαριστήσω αρκετά τους ανθρώπους του εθνικού συστήματος υγείας. Το προσωπικό στο νοσοκομείο St Thomas υπήρξε εξαιρετικό. Δεν θα μπορέσω ποτέ να σας το ξεπληρώσω και δεν θα σταματήσω ποτέ να σας ευχαριστώ» έγραψε η ίδια στο Twitter.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Αδιανόητες εικόνες από τον καύσωνα στην Ευρώπη: Στο Βερολίνο δροσίζονται με αύρες, ενώ οι Παριζιάνοι έκαναν «καταφύγιο» το ΙΚΕΑ
Οι εικόνες από το Βερολίνο είναι πραγματικά εντυπωσιακές με την αύρα που ουσιαστικά χρησιμοποιείται για την επιβολή της τάξης να βρίσκεται στους δρόμους έχοντας έναν άλλο ρόλο
Αύρες δροσίζουν πολίτες στο Βερολίνο 19