Κόσμος

Ραγίζουν καρδιές – Οι 15 μέρες με το μωρό της ξέροντας πως πεθαίνει

Οι γιατροί είχαν ενημερώσει τη Lynsey Bell πως το μωρό της δεν θα έρθει στον κόσμο ζωντανό. Αφού πέρασε 2 ημέρες σε τεχνητό κώμα και ήρθε στον κόσμο ο μικρός Rory, πέρασαν 15 μέρες μαζί λέγοντας αντίο.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έκανε τα πάντα για να αξιοποιήσει στο έπακρο τον λίγο χρόνο που είχε με το αγοράκι της. Οι νοσηλευτές είχαν το νεογέννητο σε ένα κρύο δωμάτιο ώστε η Lynsey και ο σύζυγός της Mark να μπορούν να τον επισκέπτονται όσο το δυνατόν πιο συχνά.

Το ζευγάρι του άλλαζε πάνες, τον κρατούσε στα χέρια του, του διάβαζε ιστορίες και τον έκανε μπάνιο ώστε να αναπτυχθεί ο δεσμός και να πουν αντίο στο αγοράκι τους. Η συντετριμμένη μητέρα παραδέχτηκε ότι στην αρχή φοβόταν να κοιτάξει τον γιο της αλλά τελικά συνειδητοποίησε πως όφειλε να τον γαλουχήσει πριν από την κηδεία του.

“Ο Rory ήταν ο γιος μου. Έπρεπε να νοιαστώ για αυτόν. Έπρεπε να του αλλάξω την πάνα και να τον γνωρίσω. Έβγαλα φωτογραφίες, τον κράτησα στα χέρια μου και ο δεσμός μας αναπτυσσόταν”.

Αν και περνάνε ακόμα δύσκολες μέρες με τον σύζυγό της, αισθάνεται τυχερή που είναι ζωντανή. “Αισθάνονται άβολα να αναφέρουν το όνομα του Rory, αλλά θέλω να μιλάω για αυτόν. Είναι μέλος της οικογένειάς μας όπως και τα άλλα 3 μας παιδιά. Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ”.

Πηγή: Dailymail

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα