Κόσμος

Ρωσία: Στο έλεος του κορονοϊού Έλληνες διπλωμάτες – 9 βρέθηκαν θετικοί

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Ρωσία βρίσκεται στην δίνη του κορονοϊού με τη Μόσχα να είναι στο «κόκκινο» καθώς έχει περισσότερα κρούσματα και θανάτους από το πρώτο κύμα της πανδημίας.

Μέλη της διπλωματικής αποστολής της Ελλάδας στη Ρωσία εντοπίστηκαν θετικά στον κορονοϊό.

Μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιωθεί 9 κρούσματα σε Έλληνες διπλωμάτες, με την πρεσβεία να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα σύμφωνα με το πρωτόκολλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κανενός η υγεία δεν είναι σε κίνδυνο.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Παιδιά πεθαίνουν στη Γαλλία επειδή δεν ξέρουν κολύμπι, 43 νεκροί – Ρεκόρ ζέστης στην Ισπανία και συναγερμός σε Δανία και Σουηδία
Σε κόκκινο συναγερμό αύριο (25.06.2026) το 75% της Γαλλίας λόγω του καύσωνα - Απόγνωση σε Ισπανία, Ιταλία - Σπάνε ρεκόρ οι θερμοκρασίες
«Βράζει» η Γαλλία από τον καύσωνα