Κόσμος

Σοκ στην Αίγυπτο: 61 γιατροί θύματα της Covid-19 μόνο τον Απρίλιο

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σοκάρουν τα στοιχεία από την Αίγυπτο που δείχνουν ότι μέχρι σήμερα, εξαιτίας της Covid-19, της ασθένειας που προκαλεί ο κορονοϊός, έχουν πεθάνει 500 γιατροί!

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Ιατρικός Σύλλογος της πολυπληθέστερης αραβικής χώρας. Μόνο μέσα στον Απρίλιο, στην Αίγυπτο, υπέκυψαν στην Covid-19, 61 γιατροί!

Σύμφωνα με το σωματείο των επιστημόνων του κλάδου, τα υψηλότερα ποσοστά θνητότητας της COVID-19 στον ιατρικό κλάδο καταγράφονται μεταξύ των μαιευτήρων και των γυναικολόγων.

Πρόσφατα η υπουργός Υγείας της Αιγύπτου, η Χάλα Ζάγιεντ, υποστήριξε ότι οι γιατροί που έχουν πεθάνει εξαιτίας της COVID-19 και εργάζονταν σε νοσοκομεία αναφοράς για τους ασθενείς που έχουν μολυνθεί από τον νέο κορονοϊό ανέρχονται σε 115.

Ο επίσημος απολογισμός δεν αμφισβητείται από τον Ιατρικό Σύλλογο, ο οποίος όμως διευκρινίζει πως πολλοί άλλοι γιατροί έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας της πανδημίας στα υπόλοιπα νοσοκομεία: πανεπιστημιακά, ιδιωτικά ή εκτάκτου ανάγκης.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Ιράν: Χτυπήσαμε στρατιωτικούς στόχους των ΗΠΑ σε αντίποινα για τις δικές τους επιθέσεις
Το βράδυ της Παρασκευής είχε γίνει αμερικανική επίθεση σε αποθήκες πυραύλων της Τεχεράνης ως απάντηση ιρανικού πλήγματος σε εμπορικό πλοίο με σημαία Σιγκαπούρης στα Στενά του Ορμούζ
Πύραυλος που εκτόξευσαν οι Ιρανοί «Φρουροί της Επανάστασης» εναντίον βάσης των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή