Κόσμος

Το μήνυμα του Ντόναλντ Τραμπ πριν μπει στο νοσοκομείο – «Νομίζω ότι είμαι καλά» (video)

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Λίγο πριν αναχωρήσει για το νοσοκομείο ο Ντόναλντ Τραμπ εμφανώς καταβεβλημένος μαγνητοσκόπησε ένα μήνυμα το οποίο και ανέβηκε στον λογαριασμό του στο twitter. 

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ είπε: «Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την μεγαλειώδη συμπαράσταση. Μεταβαίνω στο νοσοκομείο Γουόλτερ Ριντ. Νομίζω ότι τα πηγαίνω πολύ καλά αλλά θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι όλα θα πάνε καλά. Η Πρώτη Κυρία είναι σε καλή κατάσταση. Σας ευχαριστώ όλους. Το εκτιμώ πολύ. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Σας ευχαριστώ». 

Δείτε το μήνυμα Τραμπ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Λέκκας για διπλό σεισμό στη Βενεζουέλα: «Η ενέργεια που απελευθερώθηκε ήταν ίση με 2 εκατομμύρια τόνους δυναμίτιδας ή 180 ατομικές βόμβες Χιροσίμα»
«Οι δύο αυτοί τεράστιοι σεισμοί συμπλήρωσαν ο ένας τον άλλον, ως προς την καταστροφή των κτιρίων» είπε ακόμη ο καθηγητής
Βενεζουέλα, καταστροφές μετά τους σεισμούς 7
Καύσωνας σοκ στην Ευρώπη: Βρετανοί για ώρες στην ουρά για ένα κλιματιστικό – Αδιανόητες θερμοκρασίες και νεκροί σε Γαλλία, Ισπανία
Στη Γαλλία, η νύχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη ήταν η πιο ζεστή που έχει καταγραφεί ποτέ, με 3.500 σχολεία να παραμένουν κλειστά - Η Βρετανία κατέρριψε το ρεκόρ ζέστης για τον Ιούνιο με 35,7 βαθμούς Κελσίου, ενώ η Αυστρία και η Δανία βρίσκονται σε συναγερμό για καύσωνα - Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο
Βρετανία καύσωνας
Ανανεώθηκε πριν 1 ώρα