Κόσμος

Βέλγιο: Θετική στον κορονοϊό η υπουργός Εξωτερικών Σοφί Βιλμές

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η υπουργός Εξωτερικών του Βελγίου Σοφί Βιλμές ανακοίνωσε σήμερα ότι διαγνώστηκε θετική στον κορονοϊό.

“Το τεστ στο οποίο υποβλήθηκα βγήκε θετικό. Η μόλυνση πιθανόν συνέβη εντός του οικογενειακού μου κύκλου δεδομένων των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν εκτός του σπιτιού μου”, έγραψε η υπουργός στο Twitter.

Την Παρασκευή, η Βιλμές δήλωσε ότι μπαίνει σε απομόνωση επειδή εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα κορονοϊού.

Στις 12 Οκτωβρίου συμμετείχε στην σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Λουξεμβούργο.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Οδικός χάρτης 60 ημερών και συμφωνία για τα Στενά του Ορμούζ στις συνομιλίες θρίλερ ΗΠΑ – Ιράν στην Ελβετία
Οι συζητήσεις Ουάσινγκτον και Τεχεράνης θα συνεχιστούν επί ελβετικού εδάφους σε τεχνικό επίπεδο για το υπόλοιπο της εβδομάδας - «Πρώτη πραγματική δοκιμή» μίας διαδικασίας αποκλιμάκωσης στη Μέση Ανατολή
Ο Αμερικανός Αντιπρόεδρος, JD Vance σε ένα διάλειμμα των διαπραγματεύσεων στο πολυτελές ξενοδοχείο στο Burgenstock της Ελβετίας