Lifestyle

Άννα Ανδριανού: Βίωσα την απιστία μία φορά, την συγχώρησα αλλά μετά χώρισα

Η αγαπημένη ηθοποιός Άννα Ανδριανού μίλησε στο «Χαμογέλα και Πάλι!» για το πώς αντιμετώπισε την απιστία όταν της «χτύπησε την πόρτα», γιατί δεν αποκαλύπτονταν παλαιότερα οι κακοποιητικές συμπεριφορές και για το πώς βλέπει μία μελλοντική συνεργασία με τον Γιώργο Κιμούλη.

Η Άννα Ανδριανού μίλησε για τον έρωτα, αλλά και για την απιστία. «Ο έρωτας είναι σημαντικός γιατί μας «βγάζει» από τον εαυτό μας, και μας απογειώνει. Για να κρατηθεί, χρειάζεται αρετή και τόλμη. Βίωσα την απιστία μία φορά, την συγχώρησα αλλά μετά χώρισα», είπε αρχικά η Άννα Ανδριανού.

Για το θέατρο ανέφερε πως, «το θέατρο είναι σκληρή δουλειά γιατί βρίσκεσαι συχνά άνεργος.

Σε όλα τα επαγγέλματα οι άνθρωποι εκμεταλλεύονται την εξουσία όταν την έχουν, είτε με παρενοχλήσεις, είτε με εκβιασμούς είτε με ό,τι άλλο, και εκμεταλλεύονται ότι τους έχουν ανάγκη για να ζήσουν, είναι ένα πρόβλημα και ο βιοπορισμός».

«Υπήρχαν πάντα αυτά στο θέατρο, αυτές οι κακοποιητικές συμπεριφορές απλά οι άνθρωποι δεν μίλαγαν δεν υπήρχε το ίντερνετ», συμπλήρωσε σε άλλο σημείο της συνέντευξής της η Άννα Ανδριανού.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Κατερίνα Καραβάτου για Αλεξάνδρα Νίκα: «Μου συνέβη κι εμένα δύο φορές, δεν ήταν εύκολο να το πω προς τα έξω»
«Αλλά μετά κατάλαβα ότι με αυτόν τον τρόπο ενδεχομένως, δεν ξέρω αν βοηθάς τους άλλους, αλλά κάνεις τους άλλους να καταλαβαίνουν ότι δεν είναι μόνοι τους», είπε η Κατερίνα Καραβάτου
Η Κατερίνα Καραβάτου 1
Η ιστορία με το κλεμμένο μπάσο του Πολ ΜαΚάρτνεϊ γίνεται ντοκιμαντέρ σε σκηνοθεσία του Άρθουρ Κάρι
Η αστυνομική ιστορία καταγράφει την περιπέτεια του αυθεντικού μπάσου Höfner του Πολ ΜακΚάρτνεϊ, η εξαφάνιση του οποίου πριν από 51 χρόνια έγινε ένα από τα πιο διαχρονικά μυστήρια του ροκ εν ρολ
Πολ ΜακΚάρτνεϊ