Αυτό το “Dancing” ποιος θα το πάρει; Ιδού η απορία! Μετά το διαζύγιο της Ζέτας με τον ΑΝΤ1, τώρα στο Μαρούσι τρέχουν με χίλια, μιας και το πρότζεκτ θα βγει στον αέρα περί τα μέσα του Οκτωβρίου και δεν έχουν παρουσιάστρια.
Από νωρίς το μεσημέρι που έγινε γνωστή η είδηση του “ναυαγίου” της πολυσυζητημένης συνεργασίας, ένα σας λέω ένα… Μπορεί οι Αντεννικοί από την δική τους πλευρά να έχουν ξεκινήσει τις επαφές με διάφορες κυρίες της εγχώριας σόου-μπιζ, όμως, κι από την άλλη, κόσμος και ντουνιάς έσπευσε να βάψει… ρίζα και να… ραφτεί δηλώνοντας από μόνος του υποψηφιότητα για την συγκεκριμένη θέση! Ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε.