Για τα Χριστούγεννα στόλισε το σπίτι της η Βάσω Γουλιελμάκη με την κόρη της μαρίλια. Η γνωστή ηθοποιός άνοιξε το σπίτι της και φωτογραφήθηκε στις πιο όμορφες γωνιές του.
«Ήταν κατ’ εξοχήν ομοφοβικό σχόλιο, το οποίο μου έκανε εντύπωση που όλη η ελληνική τηλεόραση ασχολήθηκε με το αν ήταν κάτι υποτιμητικό για τον σύντροφό της» είπε ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος