Στο παρά πέντε άλλαξε τα σχέδιά της η Δέσποινα Βανδή, που τελικά αυτόν τον χειμώνα δεν θα εμφανιστεί παρέα με την Πέγκυ Ζήνα, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί από το περιβάλλον των δυο τραγουδιστριών.
Σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού Hello! η λήξη της συνεργασίας έγινε μέσα σε άκρως φιλικό κλίμα καθώς και οι δύο πλευρές έκριναν πως αυτή τη στιγμή, η συγκεκριμένη συνύπαρξη οn stage δεν συμβάδιζε με τους προσωπικούς επαγγελματικούς στόχους και φιλοδοξίες τους.
Μάθε περισσότερα στο TLIFE