Lifestyle

Ε. Μενεγάκη: Απολαμβάνει τον ήλιο και τη θάλασσα!

Πού βρίσκεται αυτή τη φορά;

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά από λίγες ημέρες αποχής από το twitter… επέστρεψε δυναμικά! Η Ελένη Μενεγάκη δεν ξεχνά τους διαδικτυακούς τους φίλους που δεν χορταίνουν να μαθαίνουν για εκείνη μέσα από τις σελίδες της στα social media. “Απολογήθηκε” για την απουσία της και τους αποζημίωσε με τα νέα από τις διακοπές της.

Αυτή τη φορά η παρουσιάστρια του Alpha ανέβασε μία φωτογραφία της από την παραλία του Μπάλου. Το καλοκαίρι της φέτος περιλαμβάνει πολλές αποδράσεις στα νησιά. Έτσι, άφησε για λίγο τα αγαπημένα της Άχλα της Άνδρου και ταξίδεψε μέχρι τα Χανιά της Κρήτης.

Η Ελένη φαίνεται πως απολαμβάνει τον ήλιο και τη θάλασσα…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα