Βραδινή έξοδο στο θέατρο έκανε η Έλλη Στάη. Η γνωστή δημοσιογράφος παρακολούθησε την θεατρική παράσταση “Περλιμπλίν & Μπελίσα” στο Κηποθέατρο Παπάγου με πρωταγωνιστές τον Στέλιο Μάινα με την Δήμητρα Ματσούκα και την Ελένη Καστάνη.
Μαζί της στις πρώτες θέσεις του θεάτρου βρέθηκε και η Ελένη Κόκκαλη.