Η όμορφη Ελένη είναι πάλι single! H Ελένη Φουρέιρα και ο Δημήτρης Πελέκης αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους.
Εδώ και λίγες μέρες δεν είναι πια ζευγάρι. Η απόφαση του χωρσμού ήταν κοινή και ο λόγος ,οι αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις και των δυο και κυρίως της Ελένης που αυτή την περίοδο εμφανίζεται με μεγάλη επιτυχία στη Θεσσαλονίκη με τον Αντώνη Ρέμο και τον Στέλιο Ρόκκο.