Δεν πρόλαβε καλά καλά να τελειώσει την εκπομπή της Παρασκευής και ετοίμασε βαλίτσες για καλοκαιρινό διήμερο. Η Ελένη Μενεγάκη ψηφίζει και φέτος Αιγαίο και απολαμβάνει την κάθε στιγμή στο αγαπημένο της νησί και τον επίγειο παράδεισο που έχει με τον Ματέο Παντζόπουλο στην Άνδρο. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα