Το φετινό καλοκαίρι υπήρξε ιδιαιτέρως αναζωογονητικό για την επιτυχημένη παρουσιάστρια καθώς χαλάρωσε στην όμορφη Άνδρο ενώ επισκέφτηκε και πολλά άλλα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, έχοντας δίπλα της τον αγαπημένο της Μάκη Παντζόπουλο, στενούς της φίλους αλλά και κάποιες φορές και τον αγαπημένο της αδερφό, Θοδωρή Μισόκαλο.
Διάβασε περισσότερα στο TLIFE