Πίσω στην Αθήνα επέστρεψε την περασμένη Κυριακή η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας. Ανανεωμένοι και με γεμάτες μπαταρίες μετά από τις διακοπές τους στο αγαπημένο τους νησί την Τήνο, είναι έτοιμοι για τη νέα τηλεοπτική σεζόν όπου θα τους βρει κάτω από καινούρια στέγη.
Η πρώτη μέρα στο νέο τους κανάλι, τον ΑΝΤ1 ήταν σε ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα. Το ζευγάρι συναντήθηκε στο στούντιο Κάππα με τον Γενικό Διευθυντή Προγράμματος, Γιάννη Λάτσιο και τη Διευθύντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσων, Κατερίνα Γκαγκάκη.