Lifestyle

Γ. Λιάγκας : “Στον ΑΝΤ1 δείχνουν να μας θέλουν πολύ” ! Ποιους συνεργάτες αποκάλυψε πως θα έχει στο πλευρό του;

Ο γνωστός παρουσιαστής έκανε τις πρώτες δημόσιες δηλώσεις του σε σχέση με το διαζύγιό του με το Mega και με την πολύκροτη μεταγραφή του στον ΑΝΤ1...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τις πρώτες επίσημες, δημόσιες δηλώσεις του σε σχέση με το διαζύγιό τους με το Mega και με την πολύκροτη μεταγραφή τους στον ΑΝΤ1, αποφάσισε να κάνει σήμερα ο Γιώργος Λιάγκας. Ο γνωστός δημοσιογράφος που εδώ και ένα μήνα κρατούσε σιγή ιχθύος για όλα όσα έγιναν, πήρε την μεγάλη απόφαση να πει κάποιες πρώτες κουβέντες γι ΄αυτή την καυτή μεταγραφή που άναψε μεγάλες φωτιές στο Mega και σκόρπισε πολλά χαμόγελα ευτυχίας και επιτυχίας στον ΑΝΤ1.

“Ολα έχουν την πορεία τους, όλα κάνουν τον κύκλο τους. Ετσι μετά από τρία καταπληκτικά χρόνια στο Mega σε ότι έχει να κάνει με το “Πρωινό Mou” και συνολικά μετά από έξι χρόνια δικής μου πορείας σε αυτό το κανάλι, γιατί πριν το πρωινό εγώ ήμουν στο Mega τρία χρόνια με το “50-50” και τις “Ξανθές”, ένιωσα και εγώ και η Φαίη πως έφτασε η στιγμή που θα έπρεπε αυτός ο κύκλος να κλείσει και να προχωρήσουμε παρακάτω. Η ανανέωση και το να νιώθεις αναζωογονημένος στην δουλειά μας, είναι πολύ σημαντικό πράγμα”, δήλωσε πριν από λίγο ο Γιώργος Λιάγκας, μέσα από το μικρόφωνο του “Real Fm” και την ραδιοφωνική εκπομπή του και έσπευσε να συμπληρώσει :

“Στον ΑΝΤ1 σήμερα είχαμε και την πρώτη μας σύσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πολύ θετικό και χαρούμενο κλίμα. Προσωπικά συνεργάζομαι με τον ΑΝΤ1 για πρώτη φορά και συνάντησα φοβερούς ανθρώπους και συνεργάτες. Οι άνθρωποι δείχνουν ότι μας θέλουν πολύ και εμένα και την Φαίη και ότι μας πιστεύουν και πιστεύω και εγώ πως παρέα θα κάνουμε πολλά ωραία πράγματα”.

Οσο για το τι αποκάλυψε σε σχέση με την σύνθεση του νέου “Πρωινού ΑΝΤ1”;

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Αλέκος Συσσοβίτης: «Δεν είχα τηλεόραση σπίτι για 9 χρόνια, πήγα αγόρασα βιβλία και κάθισα και μόνασα»
«Ο καθένας από εμάς θα ήθελε να πληρώσει λιγότερο φόρο, να έχει μαύρα χρήματα - Eίναι στην ιδιοσυγκρασία μας να θέλουμε και εμείς να κερδίσουμε για την πάρτη μας», είπε ο ηθοποιός
Αλέκος Συσσοβίτης