Lifestyle

Η εξομολόγηση της Ορθούλας Παπαδάκου στην Τατιάνα για την σκλήρυνση κατά πλάκας

Πως έμαθε ότι πάσχει και το μήνυμα αισιοδοξίας που θέλει να δώσει!

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά την αποκαλυπτική συνέντευξη του Λάκη Γαβαλά, η εκπομπή ΜΙΛΑ παρουσίασε μία ακόμη συγκλονιστική ιστορία. Η Ορθούλα Παπαδάκου μίλησε για πρώτη φορά για το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, με τη σκλήρυνση κατά πλάκας. Η Ελληνίδα celebrity εκμυστηρεύτηκε στην Τατιάνα τα συναισθήματά της θέλοντας να περάσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους ανθρώπους που πάσχουν από την ίδια ασθένεια.

“Φοβόμουν πολύ. Έλεγα στους φίλους μου μην με αφήσετε να πεθάνω”, εξομολογείται και περιγράφει όλα τα συμπτώματα που έχει. “Δεν ήθελα δημόσια να αποκαλύψω ότι πάσχω από σκλήρυνση κατά πλάκας”, είπε αλλά νιώθει πλέον δυνατή και ελπίζει ότι με αυτόν τον τρόπο θα βοηθήσει και άλλους ανθρώπους.

Η Ορθούλα εξήγησε πως από τότε που έμαθε ότι πάσχει από αυτή την αυτοάνοση ασθένεια άλλαξε, έγινε πιο σκληρή. Δες όλα όσα είπε στην Τατιάνα!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Άννα Βίσση και Σοφία Καρβέλα: Οι αναρτήσεις από τη Νέα Υόρκη – «Μου λείπει όταν φεύγει»
Μητέρα και κόρη, μοιράστηκαν λίγα στιγμιότυπα από τις όμορφες οικογενειακές στιγμές τους στις ΗΠΑ, ενώ η Σοφία Καρβέλα ανέβασε στο Instagram εικόνες και βίντεο με τους γιους της στο γυμναστήριο
Άννα Βίσση-Σοφία Καρβέλα