Lifestyle

Ισόβια στην 26χρονη μητέρα που άφησε το μωρό της να πεθάνει από ασιτία

Η γυναίκα κρίθηκε κατά πλειοψηφία ένοχη ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ποινή ισόβιας κάθειρξης επέβαλε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Ρόδου στην μητέρα από τη Λέρο που είχε αφήσει το 38 ημερών βρέφος της να πεθάνει από ασιτία. Η 26χρονη κρίθηκε κατά πλειοψηφία ένοχη ανθρωποκτονίας με ενδεχόμενο δόλο. Tο δικαστήριο

δεν της αναγνώρισε ελαφρυντικά…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Άννα Βίσση και Σοφία Καρβέλα: Οι αναρτήσεις από τη Νέα Υόρκη – «Μου λείπει όταν φεύγει»
Μητέρα και κόρη, μοιράστηκαν λίγα στιγμιότυπα από τις όμορφες οικογενειακές στιγμές τους στις ΗΠΑ, ενώ η Σοφία Καρβέλα ανέβασε στο Instagram εικόνες και βίντεο με τους γιους της στο γυμναστήριο
Άννα Βίσση-Σοφία Καρβέλα