Ανανεώμενη και με τον έρωτα να της χαμογελά, η Κατερίνα Καινούργιου λίγο πριν ξεκινήσουν οι επαγγελματικές της υποχρέωσεις στην παρέα του “Δέστε τους” μίλησε στο περιοδικό Celebrity, για την εμφάνισή της (και όχι μόνο) και παραδέχτηκε πως δεν είναι τέλεια…
Δεν έχεις πρόβλημα, πάντως, να τσαλακώσεις την εικόνα σου. Σε είχαμε δει φωτογραφημένη και ως Φρίντα Κάλο κάποια στιγμή;
Λες αυτό που είχα κάνει με τον Νίκο Ευταξία. Δεν ξέρω αν θα το επαναλάμβανα σήμερα. Τότε ήθελα να το κάνω γιατί ήταν μια περίοδος που με χτυπούσαν πολύ για κάποιο λόγο. “Α, η Κατερίνα Καινούργιου έχει κάνει πλαστικές, φοράει τρέσες, έχει βαφτεί πολύ”. Με “χτυπούσαν” για πράγματα ανούσια, ενώ ήμουν σε μια εκπομπή μέσα από την οποία έδειχνα- και αυτό το χρωστάω πάρα πολύ στον Νίκο Μουτσινά – ότι μπορώ να τσαλακωθώ. Λέω το “ρ” λίγο διαφορετικά, αλλά όλο αυτό το κάνω δικό μου. Μπορεί να έχω μια ατέλεια, όλες οι γυναίκες έχουμε, όμως την κάνω προτέρημα μου. Οπότε εκείνη την περίοδο ήθελα να το κάνω για να δουν ότι δεν με απασχολεί. Μπορώ να μεταμορφωθώ. Εννοείται πως δεν έχω πρόβλημα να τσαλακωθώ και αυτό είναι και το ζητούμενο. Δηλαδή τι, να κυκλοφορώ αλαβάστρινη συνέχεια; Και στην καθημερινότητα μου δεν είμαι όπως στην τηλεόραση που θα φτιάξουν για να βγω. Μου αρέσει να περιποιούμαι τον εαυτό μου, είμαι κοκέτα, αλλά υπάρχουν στιγμές που… καμία σχέση!