Το καλοκαίρι τελείωσε και η Μαίρη ετοιμάζεται για τη νέα τηλεοπτική σεζόν που θα τη βρει στον Αντ1 και στο πλευρό του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά! Η όμορφη παρουσιάστρια πέρασε όμορφα και ξέγνοιαστα έχοντας παρέα τον Μύρωνα Στρατή (όσο του το επέτρεπαν οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις) ή άλλες φορές με φίλους.
Δες τις φωτογραφίες από το καλοκαίρι της μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.