Στην πρώτη τους κοινή εμφάνιση μετά το γάμο απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός του “ΟΚ!” τον Νίκο Ψαρρά και την σύζυγό του Ελένη Καρακούλη. Το ζευγάρι παντρεύτηκε στις 17 Ιουνίου στο Μαρούσι σε στενό οικογενειακό κύκλο.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, μετά το γάμο οι δυο τους έφυγαν για το ταξίδι του μέλιτος στην Κούβα και τώρα έχουν επιστρέψει…