Ο Ορέστης Τσάνγκ έχει επιστρέψει στην Ελλάδα από τον Άγιο Δομίνικο και δείχνει να περνά μια χαρά κι έξω από το παιχνίδι επιβίωσης. Η αποχώρησή του από το Survivor ήταν κάτι που τον ξάφνιασε αλλά σίγουρα δεν του στέρησε το κέφι του και την όρεξη να κάνει νέα πράγματα
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα