Στην Αθήνα βρίσκεται η όμορφη Σίσσυ Χρηστίδου που έχει κάθει λόγο για να χαμογελά, αφού πλέον κρατάει στην αγκαλιά της και το τέταρτο μέλος της οικογένειας Μαραντίνη….
Η παρουσιάστρια έφερε στο κόσμο το δεύτερο γιο της, την Παρασκευή 30 Αυγούστου στις 11.30 στο Διαβαλκανικό κέντρο Θεσσαλόνικης! Στένος φίλος του ευτυχισμένου ζευγαριού μίλησε στο περιοδικό PEOPLE για τις πρώτες στιγμές της οικογένειας. Η Σίσσυ είχε το ίδιο άγχος και την ίδια αγωνία να πάνε όλα καλά. Η παρουσία, όμως, του Θοδωρή στην αίθουσα τοκετού διαφοροποίησε πολύ αυτόν τον τοκετό σε σχέση με εκείνον του Φίλιππου. Έτσι και αλλιώς, είχε αντίληψη των πάντων, καθώς δεν της έγινε νάρκωση, αλλά επισκληρίδιος.
Διάβασε περισσότερα στο TLIFE