Lifestyle

Σε κλινική αποτοξίνωσης ο Zac Efron!

Έκανε θεραπεία για να αντιμετωπίσει τον εθισμό του στην κοκαΐνη...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σαν βόμβα έσκασε η είδηση ότι ο Zac Efron μπήκε σε κλινική αποτοξίνωσης. Ο γνωστός ηθοποιός μπήκε πριν πέντε μήνες σε κλινική αποτοξίνωσης για να αντιμετωπίσει τον εθισμό του με τα ναρκωτικά. Αν και ο ίδιος προσπάθησε, όμως, να το κρατήσει μυστικό, τελικά δεν τα κατάφερε.

 

Αρχικά, πηγές ήθελαν τον πρωταγωνιστή του “Disney’s High School Musical” να μπήκε σε κλινική για το ποτό, σύμφωνα με το TMZ ο Zac αντιμετώπιζε προβλήματα με τον εθισμό του στην κοκαΐνη, ενώ φέρεται να έκανε χρήση και της ουσίας “molly”, το βασικό συστατικό των χαπιών ecstasy.

Διάβασε περισσότερα στο TLIFE

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα
Άννα Βίσση και Σοφία Καρβέλα: Οι αναρτήσεις από τη Νέα Υόρκη – «Μου λείπει όταν φεύγει»
Μητέρα και κόρη, μοιράστηκαν λίγα στιγμιότυπα από τις όμορφες οικογενειακές στιγμές τους στις ΗΠΑ, ενώ η Σοφία Καρβέλα ανέβασε στο Instagram εικόνες και βίντεο με τους γιους της στο γυμναστήριο
Άννα Βίσση-Σοφία Καρβέλα