Σαν βόμβα έσκασε η είδηση ότι ο Zac Efron μπήκε σε κλινική αποτοξίνωσης. Ο γνωστός ηθοποιός μπήκε πριν πέντε μήνες σε κλινική αποτοξίνωσης για να αντιμετωπίσει τον εθισμό του με τα ναρκωτικά. Αν και ο ίδιος προσπάθησε, όμως, να το κρατήσει μυστικό, τελικά δεν τα κατάφερε.
Αρχικά, πηγές ήθελαν τον πρωταγωνιστή του “Disney’s High School Musical” να μπήκε σε κλινική για το ποτό, σύμφωνα με το TMZ ο Zac αντιμετώπιζε προβλήματα με τον εθισμό του στην κοκαΐνη, ενώ φέρεται να έκανε χρήση και της ουσίας “molly”, το βασικό συστατικό των χαπιών ecstasy.