Έμειναν και οι δυο τρεις μήνες μακριά από τις οικογένειές τους! Εκτέθηκαν δυσκολεύτηκαν, κόπιασαν, πείνασαν, αλλά γύρισαν survivors… από τον Άγιο Δομίνικο. Ο Στέλιος Χανταμπάκης και ο Λάμπρος Χούτος ήρθαν κοντά μετά το δημοφιλές reality και συνεχίζουν να κάνουν παρέα πίνοντας καφεδάκι αλλά και διασκεδάζοντας! Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Πιο δημοφιλή
Πιο σχολιασμένα