Γκρίνιες, εντάσεις και πολύ παρασκήνιο κρύβει η χθεσινή ψηφοφορία του Survivor. Μετά την ήττα από τους “Μαχητές” οι “Διάσημοι” κλήθηκαν να ψηφίσουν με την Λάουρα Νάργες και τον Μπο να βγαίνουν με ίσες ψήφους υποψήφιοι προς αποχώρηση. Ακολούθησαν η Ευριδίκη Βαλαβάνη και ο Κώστας Κοκκινάκης για να ολοκληρωθεί η τετράδα.
Ωστόσο, το αποτέλεσμα της κάλπης προβλημάτισε πολλούς. Ανάμεσά τους και ο Γιώργος Αγγελόπουλος που μπορεί για πρώτη φορά να κερδίζει ατομική ασυλία και να μην είναι προτεινόμενος, δεν είδε όμως με θετικό τρόπο την επιλογή του Μπο για αποχώρηση. Δείτε περισσότερα στο TLIFE