O ρόλος της Βέλμα Κέλι στην θεατρική παράσταση “Chicago“, ήταν όνειρο ζωής για την Τάνια Τρύπη που μίλησε στο περιοδικό People και τόνισε, ” Αυτός ο ρόλος ήταν όνειρο ζωής”. Για μένα, η Βέλμα είναι από τους ρόλους που αγαπούσα από παιδί, οπότε καταλαβαίνεις πως ήταν τεράστιο δώρο. Το δέχτηκα με τόση αγάπη.” Η ηθοποιός μίλησε για το χρόνο που είναι συμμαχός της, αλλά και για τις δύο κόρες της!
H επαγγελματική διαδρομή μέχρι σήμερα έκρυβε περισσότερες όμορφες στιγμές ή περιπλανήθηκε και σε δύσκολα μονοπάτια, “ Ήταν πολύ καλές οι στιγμές. Νιώθω πολύ τυχερή, γιατί μπήκα από μικρή στο χώρο, γνώρισα ανθρώπους πολύ σημαντικούς και μαθήτευσα δίπλα τους. Είμαι ευτυχισμένη γιατί η δουλειά μου είναι και το χόμπι μου. Ακόμα και τα παιδιά μου εκεί μεγάλωσαν. Μάλιστα, έχω θηλάσει παιδί μέσα στο θέατρο εν ώρα πρόβας”
Μάθε περισσότερα στο TLIFE