Στη Μύκονο παραθερίζει περιμένοντας τον δεύτερο… πελαργό ο Θοδωρής Μαραντίνης. Ο τραγουδιστής έδωσε μαζί με τους Onirama συναυλία στο φημισμένο εστιατόριο “Hippie Fish” με φόντο τη μαγευτική παραλία του Αη Γιάννη. Ο frontman του συγκροτήματος έκανε “χαμό” κατά την διάρκεια του live.
Ο τραγουδιστής απόλαυσε ιδιαίτερα την παραμονή του στο νησί και συνδύασε τη δουλειά με τη διασκέδαση αφού δεν παρέλειψε να κάνει και τα μπάνια τους στις καταγάλανες παραλίες του νησιού. Όπως φαίνεται και στο βίντεο, ο Θοδωρής κυριολεκτικά “έλιωσε” στη ξαπλώστρα, χωρίς τη σύντροφό του Σίσσυ Χρηστίδου που είναι στις μέρες της.